Junkas ;)

Hejj igen :D

Kom nyss på att i morron e det ju matte prov...
Så nu blir det....

PLUGG! :'(

Ajaa sådana hemskheter händer ju oxå ibland :(

Men men , mina svartvita kort har nu kommit så sitter några fler fina ovanför sängen nu :D

Och adde har tydligen pratat om mig med sina kompisar så nu har jag 2 förfrågningar på face som ja inte vet om jag vågar svara på :S
Visst dom har snygg stil , men vem vet vilka snurrskallar det är ?! :S

Ajaa , vi kan väl alltid testa o är dom för knäppa kan man alltid blockera på nått vänster :)

Saknar min lillaaa adam  :(
Men har jag tur så ses vi i skolan i morron...


Ajaa nu kallar matteboken :D

Ska bara lyssna klart på ängeln från det blå , det är nog den enda låten på jorden som jag gråter till :)

Ajaaa pus hej :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0