Myskväll!

hejjj på er alla :)
Sitter hos mormor nu och ska snart gå till mina luleå killar och kolla film :)

Skulle bara ha lite uppdatering om igår;)
Startade dagen med att fixa pollarna , duscha , torka o platta håret o vid halv 11 så satt jag inne på Johannas stora dubbelsäng :D
Shit va skön den är!!
Ajaa sen så åkte vi till kupolen och shoppade lite , letade efter en munkis och hittade en skit snygg i mörklila och svart tryck på ryggen som mamma ska råka köpa åt mig i sthlm på tisdag (a)
Dagens köp vart ett par svarta solbrillor o 4 ringar (y)

Sen så han jag bara komma hem och byta om innan pappa skjutsade mig till Willys och sen till Adam och så hade vi myskväll där , kollade massa filmer , åt godis och flummade(L)

Ajaa nu ska jag till mina lule killar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0