vg!

hejj på er igen nu då :)

I morse när jag skulle sätta på mig mitt sabo såg jag att min palm , favorit berlocken hade ramlat bort :'(
Åhhhh hittar jag den inte kommer jag köpa en ny!!!!


ahahah har fått tillbaka mitt so prov idag , o duktig som man vet att man är så hade jag redan börjat småläsa ti omprovet , o sen när man får pappret så står det VG med stora bokstäver :D
hahah åhhh vad glad jag blev ;)

Och idag var älskling i skolan igen :D
Åhh vad jag har saknat att kunna knorra in mig vid honom o känna hans lukt :(
men nu kan jag göra det  igen :D

Ajaaa nu ska jag pugga till kemiprovet eftersom at jag inte fick träna för pappa o adam inte kunde komma:(

O sen ska jag spela lite kort o need för speed med pontus tror jag eftersom att han äntligen är hemma igen :D

Wish me luuuuccck i morron då ;)

Herrråååå :D<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0